Premium Vrednosti Kreativnost
Osnovan je 1995. godine, kao jedna od pionirskih kompanija u sektoru prodaje, distribucije i uvoza prehrambenih proizvoda i pića u Albaniji.
Deset tržišta jugoistočne Evrope na kojima trenutno poslujemo su: Albanija (1995.), Kosovo (2001.), Crna Gora (2005.), Severna Makedonija (2005.), Bosna i Hercegovina (2017.), Srbija (2019.), Slovenija (2020.), Hrvatska (2020.), Grčka (2025.) i Kipar (2025.). Tokom proteklih 29 godina smo energično i kontinualno povećavali naše prisustvo u ovom području, čineći Eurolab jednim od najpouzdanijih partnera za vrhunske kompanije.
Predani smo efektivnom razvoju naše distribucijske mreže do kraja, pa smo izvršili značajna ulaganja u razvoj Mapo Cash&Carry i Mapo City, dva maloprodajna koncepta, u Albaniji.
Od 2022. godine, brendovi uključujući Craft Masters, Vinium Master, Bella Serata i Welfbrau takođe su dodati u naš portfolio.
Pažljivo biramo robne marke u našem asortimanu kako bismo svojim klijentima i potrošačima pružili ono najbolje s međunarodnog tržišta u skladu sa njihovim lokalnim željama i ukusima. Eurolab ima više od 80 globalnih partnera iz Italije, Francuske, Nemačke, Belgije, Velike Britanije, Holandije, Španije, Japana, Meksika i mnogih drugih zemalja.
Eurolab Internacional Grup na ovo putovanje donosi prepoznatljiva iskustva i kulture ovih zemalja; inspirisani i nadahnuti ovim nacijama i njihovim međunarodnim kulturama, neprestano nastojimo da uspostavimo komunikacijske kanale i otvorimo nova vrata.
Najpouzdaniji smo partner u zemlji i regiji jer našu kulturu radnog mesta karakterišu entuzijazam, inovativnost, predanost i dugoročno partnerstvo.
Naša strategija rasta i uspeha vođena je našim vrednostima koje nam omogućuju dosledno širenje asortimana robnih marki i usluga kako bismo zadovoljili potrebe potrošača.
Danas je Eurolab Internacional Grup ujedinjena grupa preduzeća koja posluje u svim zemljama u regiji. Ime grupe proizlazi iz prirodnog spoja najboljih evropskih proizvoda i Labërije, južne regije Albanije.
Naše su vrednosti navedene u Kodeksu ponašanja kompanije. Vrednosti su u središtu razvoja politike kompanije. Eurolab Internacional Grup postoji na različitim tržištima i u različitim državama, a ono što nas ujedinjuje su naše vrednosti. Više od 29 godina, EIG teži da postane kompanija koja u svojoj srži ima poštovanje integriteta, ponosna je na svoj kontinuirani i siguran rast i razvoj. Kodeks ponašanja definiše kako živeti i raditi vođen dobrotom, predanošću, iskrenošću, pravednošću, lojalnošću, tačnošću i poštovanjem, stvarajući pravo okruženje za svakog od nas. Ovo je misija koju EIG duguje svojim dobavljačima, kupcima i široj javnosti, koji su naši direktni potrošači. ali pre svega jedni drugima.
Uprava kompanije snažno se zalaže za radnu kulturu, što se dodatno potvrđuje stvaranjem, usvajanjem i kontinuiranim unapređenjem naših praksi u skladu s međunarodnim ISO standardima. Ti standardi definišu sve naše usluge, koje uključuju:
Poslovanje koje uključuje uvoz, izvoz, tranzit i trgovinu različitim industrijskim proizvodima, kao i prodaju, direktnu distribuciju, marketing i obezbeđivanje klijenata prerađenom hranom ili sirovinama, kao i alkoholnim i bezalkoholnim pićima.
Eurolab pruža sledeće robe i usluge kako bi ispunio svoju misiju, a koje su organizovane i sprovode se u skladu s navedenim ISO standardima:
• Distribucija i prodaja proizvoda na tržištima jugozapadnog Balkana
• Sigurnost naših proizvoda
• MAPO-ove usluge Cash & Carry
• HoReCa usluge uključujući tehničku podršku
• Usluge marketinga, merchandisinga i istraživanja tržišta
• Zdravo i sigurno radno okruženje
• Svi zaposleni kompanije strogo se pridržavaju regulatornih okvira razvoja poslovanja na relevantnim tržištima, trudimo se da osiguramo da svi naši partneri takođe poštuju iste norme.